Ο ΕΛΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΑ στο πλαίσιο υλοποίησης του τριετούς Προγράμματος ενημέρωσης και προώθησης της Φέτας ΠΟΠ με διακριτικό τίτλο «Feta PDO. Let’s get real!» στην Αμερική και τον Καναδά, και η NOVACERT ως εκτελστικός οργανισμός, πραγματοποίησαν την Τετάρτη 10 Απριλίου 2019 ενημερωτική εκδήλωση (press event) στο εστιατόριο Soula’s του Τορόντο. Παραβρέθηκαν περισσότεροι από 60 προσκεκλημένοι διαμορφωτές κοινής γνώμης, γαστρονόμοι, δημοσιογράφοι εξειδικευμένοι σε θέματα υγείας και διατροφής, καθώς και food bloggers.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με την ομιλία του προέδρου του ΕΛΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΑ, καθηγητή κ. Κατή Νικόλαου, σε μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση με θέμα “FETA- a PDO cheese of truly unbelievable value”. Ιδιαίτερα τιμητική ήταν η παρουσία της κ. Σκαφιδάκη-Σταματοπούλου Αρετής, η οποία είναι η Σύμβουλος Ο.Ε.Υ. Α΄ – Προϊσταμένη Γραφείου Ο.Ε.Υ. στο Τορόντο. Η κ. Σκαφιδάκη-Σταματοπούλου ανέλυσε τις προοπτικές περαιτέρω διείσδυσης της Φέτας ΠΟΠ στην αγορά του Καναδά.
Εκ μέρους του εκτελεστικού οργανισμού NOVACERT, ο κ. Αστρείδης Κωνσταντίνος παρουσίασε τη στρατηγική της καμπάνιας προώθησης, καθώς και τις δράσεις που υλοποιούνται στην Αμερική και τον Καναδά.
Με τη σειρά του, ο Ελληνο-Καναδός chef κ. Kalisperas Chris, μίλησε για τα γευστικά χαρακτηριστικά της Φέτας ΠΟΠ στην κουζίνα, ενώ αμέσως μετά παρουσίασε το μενού γευσιγνωσίας που ακολούθησε. Το μενού περιλάμβανε τρία πιάτα, με βάση τη Φέτα ΠΟΠ και συνδυάστηκε με την Καναδική κουζίνα.
Σκοπός της δράσης ήταν οι προσκεκλημένοι να ενημερωθούν για τη μοναδικότητα του προϊόντος φέτα ΠΟΠ, να το διαχωρίσουν από άλλα προϊόντα τύπου φέτας που πωλούνται στην Καναδική αγορά, να το γευτούν μέσα σε ένα μενού αφιερωμένο στη φέτα και να επικοινωνήσουν την εμπειρία τους με φίλους, ακολούθους, συνεργάτες κλπ
Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν δειγματοδιανομές προϊόντων σε συνολικά 10 καταστήματα λιανικής τροφίμων (Sobeys, Pusateri’s, Loblaws), ενώ μεγάλο ενδιαφέρον έδειξαν οι καταναλωτές και σε τρεις υπαίθριες δράσεις σε πολυσύχναστα σημεία του Τορόντο. Η επιλογή των καταστημάτων και των σημείων υπαίθριας δειγματοδιανομής, έγινε με στόχευση σε περιοχές με μεγάλο πληθυσμό και υψηλό εισόδημα, σε καταναλωτές που ενδιαφέρονται για την ποιότητα και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυθεντικά συστατικά – σε αντίθεση με τους αγοραστές που είναι κυρίως παρακινημένοι από την τιμή.
Τέλος, το διάστημα από 8 ως 22 Απριλίου 2019, υλοποιήθηκε η δράση «Εβδομάδες ειδικών προσφορών στα εστιατόρια». Η δράση περιλάμβανε συνεργασία με 10 εστιατόρια στο Τορόντο για την προώθηση της φέτας ΠΟΠ για περίοδο 2 εβδομάδων. Στα συνεργαζόμενα εστιατόρια, δημιουργήθηκε ειδικό μενού με φέτα, το οποίο προσφέρονταν στους πελάτες του κάθε εστιατορίου για περίοδο δύο εβδομάδων, παράλληλα με διαφημιστικό φυλλάδιο για τη φέτα. Επιπλέον σκοπός αυτής της δράσης ήταν να ωθήσει τους υπεύθυνους των εστιατορίων να προσθέσουν σε μόνιμη βάση την φέτα ΠΟΠ στις προμήθειές τους.