fb cover 1

Vegiterraneo: Ένα τριετές ταξίδι προώθησης των ευρωπαϊκών κηπευτικών που παράγονται στην Κρήτη!

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε τo τριετές πρόγραμμα προώθησης των ευρωπαϊκών κηπευτικών (τομάτα, αγγούρι, πιπεριά και μελιτζάνα) που παράγονται στην Κρήτη. Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα “Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης κηπευτικών στη Γερμανία, στην Ελλάδα, στην Πολωνία και στην Τσέχικη Δημοκρατία” με διακριτικό τίτλο #Vegiterraneo, υλοποιήθηκε με εκτελεστικό οργανισμό τη Novacert ltd στο πλαίσιο του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1144/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, από την Ένωση Νομικών Προσώπων των φορέων: Α.Σ. Ανατολή, Α.Σ. Τυμπακίου, Α.Σ. Νότος, Α.Σ. Κουντούρας, Ο.Π. Φαλάσσαρνα– Στ. Κομπογεννητάκης & Σια Ο.Ε, Α.Σ. Ψαρής και Α.Σ. Κάμιρος.

Μέσω των στοχευμένων και άρτια οργανωμένων δράσεων του προγράμματος, δημοσιογράφοι, διανομείς και άλλοι επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν άμεσα τα υπό προώθηση προϊόντα μέσα από τη συμμετοχή σε εκθέσεις, τις γευστικές δοκιμές των προϊόντων και τις ενημερωτικές εκδηλώσεις. Επιπλέον, μέσω των δράσεων των διαφημιστικών καταχωρίσεων, του ιστότοπου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της καμπάνιας, τα κηπευτικά προϊόντα που παράγονται στην Κρήτη έγιναν γνωστά στο ευρύ καταναλωτικό κοινό. Μέσω της δωρεάν διάθεσής τους σε σημεία λιανικής πώλησης, καταναλωτές στις χώρες – στόχους είχαν την ευκαιρία να γευτούν και να εκτιμήσουν την υψηλή ποιότητα και την εξαιρετική γεύση των ευρωπαϊκών κηπευτικών.

Μερικές από τις δράσεις που υλοποιήθηκαν:

  • Συμμετοχή σε 11 διεθνείς εκθέσεις, με περισσότερους από 45.000 επισκέπτες στα περίπτερα του Vegiterraneo και 86 συναντήσεις Β2Β με επαγγελματίες, εισαγωγείς και διανομείς τροφίμων.
  • Διοργάνωση 12 press event με τη συμμετοχή περισσότερων από 700 καλεσμένων από τους κλάδους εμπορίας, εισαγωγής και διανομής τροφίμων, καθώς και σεφ, δημοσιογράφων κ.ά.
  • Δημοσίευση 74 διαφημιστικών καταχωρίσεων σε έντυπα ΜΜΕ και καμπάνια digital marketing με απήχηση σε συνολικό κοινό άνω των 28 εκατομμυρίων αναγνωστών.
  • Φιλοξενία 8 επιχειρηματικών αποστολών στους τόπους παραγωγής.
  • Δειγματοδιανομή προϊόντων σε 600 σημεία πώλησης (super market)

Στη διάρκεια των τριών ετών υλοποίησης, τα προϊόντα κέρδισαν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, οι οποίοι τα αναζήτησαν στα σημεία λιανικής πώλησης, οδηγώντας τους διανομείς και χονδρεμπόρους των χωρών στόχων να τα «αγκαλιάσουν» και να τα τοποθετήσουν στις μεγαλύτερες αλυσίδες super markets, που επιθυμούσαν να δώσουν στους πελάτες τους κηπευτικά προϊόντα ευρωπαϊκής προέλευσης, υψηλής θρεπτικής αξίας και μοναδικής ποιότητας.

Η μακρόχρονη παράδοση, η αγάπη για την καλλιέργεια, οι σύγχρονες μέθοδοι παραγωγής και τα υψηλά ποιοτικά πρότυπα, σε συνδυασμό με τις ξεχωριστές καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην Κρήτη όπου ο ήλιος λάμπει τριακόσιες μέρες το χρόνο, έχουν ως αποτέλεσμα την παραγωγή εξαιρετικών κηπευτικών με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας και επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

Τα ευρωπαϊκά μεσογειακά κηπευτικά ακολουθούν πιστά όχι μόνο την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, η οποία θέτει τους πιο αυστηρούς κανόνες παγκοσμίως για την ασφάλεια και υγιεινή τροφίμων, αλλά διαθέτουν επιπλέον τις πιο απαιτητικές πιστοποιήσεις από ανεξάρτητους φορείς, όπως το εθνικό πρότυπο AGRO 2.1 & 2.2 και τα διεθνή πρωτόκολλα GLOBALGAP, ISO 22000, BRC και IFS από την παραγωγή μέχρι την τυποποίηση και διακίνηση των προϊόντων. Με αυτό τον τρόπο, ακολουθώντας ένα σύστημα καθολικής διαχείρισης ποιότητας, οι καταναλωτές μπορούν να είναι 100% σίγουροι ότι τα ευρωπαϊκά κηπευτικά που παράγονται στην Κρήτη πέρα από την απαράμιλλη νοστιμιά και διατροφική αξία, είναι απολύτως ασφαλή για κατανάλωση!

#vegiterraneo #european #vegetables
#EnjoyitsfromEurope

Αρχείο Κειμένων στο Blog